اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ارسالی شماره (۱۶)

می دونی فرق تو با یانگوم چیه؟ یانگوم جواهری در قصره ولی تو یه قصر جواهری !...

.

چندی ست که بیمار وفایت شده ام ... در بستر غم چشم به راهت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی ..... مسئول تویی که من فدایت شده ام...

.

اگر........ .......اگر سهم من ........ ......از این همه ستاره ....... .......فقط سوسوی غریبی است...... ........ غمی نیست. ........... همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست...

                                                                                                  sepideh

میگن شیشه ها احساس ندارن ولی وقتی رو شیشه های مه گرفته مینویسم دوست دارم اروم اروم گریشون میگیره .

فاطمه 16 خرم اباد

میگن شیشه ها احساس ندارن ولی وقتی رو شیشه های مه گرفته مینویسم دوست دارم اروم اروم گریشون میگیره .

عباس

تو،تنها واژه ی احساس منی....

 نسترن

زندگی اجبار است مرگ انتظار است عشق یکبار است جدایی دشوار است فکر تو تکرار است اگر رفتم تو یادم کن اگر مردم تو خاکم کن

رامین غلام نیا

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

شهاب

من تو را به اندازه ی قلب تمام مادرهای دنیا دوست دارم

garmsar@gmail.comحسن

ناپلئون میگه:حرفیو بزن که بتونی بنویسیش چیزیو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزیو امضا کن که بتونی پاش وایسی...  پس دوست دارم امضا.

جزیره

goman mabarid ke zamame eshgh dar dastane shomast,balke in eshgh ast ke hargune shoma ra shayesteye harekat bebinad hedayat mikonad

رستم یزدانی

زندگی جاده ای است یک طرفه، که آخرش نوشته: دور زدن ممنوع

                                                                                                     علی

پای سگ بوسید مجنون خلق گفتندش چه سود؟ گفت:این سگ گاگاهی کوی لیلی رفته بود

سالار رضائی

اگر درصحنه زندگی به ناگاه یکی از سیم های سازت پاره شد آهنگ زندگی را آن چنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشته است.

Negin

میگن قلب آدمها اندازه مشتشونه , اما چه طوری یه دنیا مهربونی و یه آسمون صداقت - یه کهکشون محبت و یه دریا عشق تو قلب تو جا شده ؟

بهداد

قلبمو به تو هدیه می دم مواظبش باش نه به خاطر اینکه مال منه به خاطر اینکه تو توشی.

حسین

بگذار ماهی وجودم در دریای وجودت جان گیرد

حدیثه قربانعلی

زیباترین گناه عمرم تویی

                                                                                                                       مهدی فرج نژاد

بگذار با تنهایی هایم بیگانه باشم

.

عاشق عشقم

.

اقیانوس آرام وجودم موج نگاهت را خواست

                                                                                                                     سکینه نریمانی

بگذار نگاهت را لمس کنم

.

عاشق حریر مخملی نگاهتم

.

باران نگاهت از ابر تنم میریزد

.

ماه یادگار نیم رخ توست

مهدی فرج نژاد

در دست نسیم بوی تنت توست

.

نرمی ابر نظر کرده تنت است

.

حسم کن باران

.

نرمی باران تویی

                                                                                                                       حدیثه قربانعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد