اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۸

دلم از دوریت پاره شد دوختمش حالا تنگ شد

[ سونیا ] - [EMAIL ]

...

من تشنگی .تو تشنگی .کاش که نمی گذشت بچگی/من بی وفا. تو بیوفا.چی کار کنه خدا با ما/من انتظار تو انتظار.من باریدم تو هم ببار/من اعتماد .تو اعتماد.عشقو چرادادیم به باد؟/تو خستگی .من خستگی.پس چیه معنیش زندگی؟/من پر درد.تو پر درد. پاییز واسه چی میشه زرد؟/منم که تو .تو هم که من.پس زیر وعده هات نزن./من خاطره .تو خاطره .بمون تا یادمون نره/من آرزو .تو آرزو.پس آرزو کن و بگو.

[ majedeh ] - [EMAIL ]

...

چشم .چشم.2ابرو/نگاه من به هر سو/پس چرا نیستی پیشم؟نگاه خیس تو کو؟/گوش .گوش 2 تاگوش/2 دست باز یه آغوش/بیا بگیر قلبمو/یادم تو را فراموش/چوب. چوب.یه گردن/جایی نری تو بی من/دق میکنم میمیرم/اگه دور بشی از من/دست .دست.2 تا پامونده اینجا/یادت میاد که گفتی/بی تو نمیرم هیچ جا/من؟من؟یه عاشق/همون مجنون سابق

[ majedeh ] - [EMAIL ]

...

نخی که داخل شمعه از شمع پرسید:چرا وقتی می سوزم تو آب میشی؟شمع جواب داد:وقتی می بینی یکی که تو قلبته داره می سوزه ، مگه می تونی گریه نکنی؟؟؟

[ ناصر ] - [EMAIL ]

...

اذ سمیم غلب و با طمام وجودم دوصط دارم.(بی صوادم ولی دل که دارم)

[ ناصر ] - [EMAIL ]

...

در قلبتو برای کسی باز نکن....کسی که دوست داره ، خودش کلید داره....

[ ناصر ] - [EMAIL ]

...

قانون زندگی می گه : هیچ وقت نذار کسی بفهمه که دوسش داری ،چون می ره....

[ ناصر ] - [EMAIL ]

...

قلب من به قلب تو خورده گره/نکنه ناز کنی .باز کنی این 2 گره

[ majedeh ] - [EMAIL ]

...

اسکله ی ناز چشات - حریم امن قایقم
تو ساعت یه ربع به عشق-عقربه ی دقایقم
گرمی دستای تورو-به صدتادنیا نمیدم
هروقت که یارم توبودی-بیکسی و نفهمیدم
تو بنددل سلول عشق-حبس نگاتو میکشم
ولی بازم رومیله هاش-عکس چشاتو میکشم
ای قصه ی بی سروته-شعر بدون قافیه
برای مرگ این صدا-نبودن تو کافیه

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

اگر با دیدن من غم تو دلت جون میگیره میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره.

[ سعیده ] - [EMAIL ]

...

دیر گاهیست که تنها بودم قصه غربت صحرا بودم وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها بودم دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا بودم من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها بودم کاش چشمان مراکورکنید تا نبینم که چه تنها بودم تا که بینم به همه جور جفا که چقدر بی دل و رسوا بودم

[ فرامرز ] - [EMAIL ]

...

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

[ فرامرز ] - [EMAIL ]

...

کلام اخر... خدایا خیلی دوست دارم.

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

هرگز ندانستم چگونه ستایش کنم تاانکه اموختم چگونه دوست بدارم.

.
----------------------------------------

.
عشق هرگز به رنگ تردید در نمی اید

.
----------------------------------------

.
عشق ان است که همه ی خواسته ها رابرای او ارزو کنی.

.
----------------------------------------

.
اگر در قلبتان عشق باشد می توانید هرروز معجزه کنید.

.
----------------------------------------

.
پرسیدم: عشق چیست؟ گفت:اتش است! گفتم:مگر ان رادیده ای؟ گفت:نه در ان سوخته ام.

.
----------------------------------------

.
اگر همه ی پنجره ها بامن غریبه باشندهراسی نیست! چشمانت دریچه ای به طلوع ارزوهاست.

.
----------------------------------------

[ جزیره ] - [EMAIL ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد