اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس جدید و با حال

 

اس ام اس جدید و با حال  اردیبهشت ماه

اس ام اس جدید axduoni.blogfa  

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم,یه وقت از دوری من نری از بالای پشت بوم بپری

 


###o<-<####
چیه فکر کردی از دوریت رفتم رو ریل قطار خوابیدن که خودمو بکشم ؟؟
.
.
.
نه داداش !! اگه گوشیتو 90 درجه به سمت راست بچرخونی میبینی که به کوریه چشم حسود دارم از نردبون ترقی بالا میرم !!

 

 اس ام اس مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

 


اگه دیدی بچه ای کنار یک روزنامه نشسته و روزنامه زرد شده بدون کار بچه نیست تبلیغ ایرانسله

اس ام اس های عاشقانه. اس ام اس های عارفانه. جملات زیبا از بزرگان. جملات عاشقانه و عارفانه ی زیبا. عاشقانه ترین اس ام اس روز. اس ام اس های فلسفی. اس ام اس فیلسوفانه. اس ام اس عشقی. اس ام اس متفرکانه. اس ام اس زیبا. Sms دلتنگی.


### 0<-<####
هی! این کار رو نکن! از روی ریل بلند شو! قطار میاد زیرت می گیره... تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی! صبور باش! دوباره منو می بینی!

 

با شرکت در گروه های هرمی و جمع آوری چند نفر زیرمجموعه متوجه خواهید شد که از خودتون خل تر هم وجود داره و به آینده خود خوشبین می شوید...
- مجمع خل و چل های گلدکوئست!!

 


سال 1388 را پیشاپیش تبریک می گوییم.
.
.
.
ستاد دوراندیشان

 


تیکه جدید دخترها به پسرها: این روزها همه از من شماره می خواهند، شما چطور؟

 


می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه، ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن! یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون.

 


موبایل مشکی من از غم نیست / پیامکهای ارسالی من کم نیست / من واسه خودم یه قانون دارم / هر کی پیامکهای منو جواب نده آدم نیست .

 

 

خمــــینی ای امام خمــــینیای امام خمــــینی ای امام (این روزها همه تپش نگاه میکنند شما چطور؟)خمــــینی ای امام خمــــینی ای امام   خمــــینی ای امام

 

 

عاشقانه

هر کی دلتو شکوند صداشو در نیار، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد!

 

عده ای مثل قرص جوشانند؛ در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند...

 

مطمئن باش و برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت
به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت تا ابد مال تو بود
تو برو ، برو تا راحتتر
تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

 

دروغگو ، وسواسی ، ساده لوح ، تندخو ، دیوونه ، احمق ، روانی ، مریض .
حالا حرفهای اولش را با هم جمع کن تا حرف دلم را بفهم

 


 

 

 حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست ، خداوند در هر عضوی رازی نهان کرده برای کامل کردن ما . خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را ...

 

مردم این زمونه مثل گل انارن ، از دور جلوه دارند از نزدیک بو ندارن !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد