اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

آف ها و اس-ام-اس های عاشقانه

ای کاش ازوهایت بودم تا همیشه در قلبت بودم.ای کاش خندهات بودم تا همیشه بر لبانت بودم.ای کاش اشک بودم تا نوازشگر گونه هایت بودم
نمیدانم که چگونه تو را فراموش کنم در حالیکه تو در جان منی بدان با فراموشی تو خود را فراموش میکنم نه تو را.
__________________


مثل همیشه برات مینویسم دلم برات تنگ شده ولی میدونم تو باز هم برام چیزی نمینویسی آخرین بار که خوابتو دیدم بهم گفتی پست چی های خدا آدرس منو پیدا نمیکنن ولی........

در دل من کسی است که تا درخشش آخرین ستاره تا پژمردن آخرین گل و فرو افتادن آخرین برگ دوستش دارم ...... اینو هیچ وقت فراموش نکن: تو فرشتــــــــه روشنی شبهای تاریک منـــی
..............................-----------------------------


اگر میتوانستم مجازاتت کنم از تو میخواستم به اندازه ای که تورا دوست دارم مرا دوست داشته باشی
__________________

تو به دنیای من سکوت , به چشمم اشک و به قلبم درد آفریدی! ...چگونه میتوان خالق این همه زیبایی را دوست نداشت
-------------------------------
به خدای عاشقان سوگند که مرا عاشق توکرد:
اگرروزی بدانم که دوستم نداری گریه نخواهم کرد بلکه آرزو خواهم کرد کسی را دوست بداری که دوستت نداسته باشد

*************************************************************


چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب ، از غصه ناپدید شدن آفتاب چنان می گریند که ریزش اشک ها مانع از دیدن ستارگان می شود
----------------------------


حقیقت انسان به آنچه اظهار می کند نیست ،بلکه حقیقت او نهفته درآن چیزی است که از اظهار آن عاجز است ،بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به نا گفته هایش گوش بسپار

----------------------------

یه روز تو جهنم همدیگرو میبینیم تو به جرم اینکه قاب منو دزدیدی منم به خاطر اینکه خدا رو ول کردم و تورو پرسدیدم!
__________________

حتی وقتی همه وجودم برای دیدنت چشم می شود...

اهمیتی نمی دهی.

پروا کن از روزی که همه جانت دل شود..اما

دیگر هیچ خریداری نباشد!
------------------------

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بازیا از چشمت جاری میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد