اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

 

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

 

اس ام اس عاشقانه axduoni.blogfa

سه چیزه که آدم هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شه .
۱. جاده 
۲. دریا
۳. آسمون

الهی جاده ی زندگیت هموار
آسمون چشمات صاف
و دریای دلت همیشه آروم و زلال باشه ، تا هیچ وقت از دنیا خسته نشی ...

 


3 chize ke adam az didanesh sir nemishe
1. jade
2.darya
3.asemoon

elahi jade zendegit hamvar
asemoone cheshat saf
va daryaye delet hamishe aroomo zolal bashe, ta hich vaght az donya khaste nashi

 



هر کی دلتو شکوند صداشو در نیار، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد!

 


har ki deleto shikoondo raft sedasho dar nayar
ye rooz delesh mishkaneo sedash dar miad

 



حسرتی گر به دلم هست همان دیدن توست
من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام

 


hasrati gar be delam hast haman didane tost
man parastooye khazan dideye khamooshe toam


 

به کدام جرم حکم صبر برای من صادر شده ، جرم من عشق بود  . . .

 

 

be kodam jorm hokme sabr baraye man sader shode? jorme man eshgh bood

 


در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم آید از تربت من بوی وفا داری

 


dar vafaye to chenanam ke agar khak shavam
ayad az torbate man booye vafadari

 



بلبل باغ توام از باغ بیرونم نکن
گر چه دور اقتاده ام اما فراموشم نکن

 


bolbole baghe toam az bagh biroonam nakon
gar che door oftadeam amma faramoosham nakon



وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است
حتی اگر نخواهدت نفس کشیدنش بس است

 


vaghti kasi be del neshast, neshastanash moghadas ast
hata agar nakhahadat nafas keshidanash bas ast



نترس از هجوم حضورم، چیزی جز تنهایی با من نیست . . .

 


natars az hojoome hozooram
chizi jor tanhaee ba man nist

 



همیشه جنین بوده است که مهر به ژرفای خود پی نمی برد تا آنکه ساعت فراق فرا می رسد

 

 

hamishe chenin boode ast ke mehr be jarfaye khod pey nemibarad
ta anke saate feragh fara miresad

 


اگر موج می دونست که ساحل هیچ وقت دستش رو نمی گیره ، هیچ وقت برای رسیدن به اون نفس نفس نمی زد

 


agar moj midoonest ke sahel hich vaght dastesho nemigire, hich vaght baraye residan be oon nafas nafas nemizad



در میان هر سیب دانه ها محدود است در دل هر دانه سیب ها نا محدود است، چیستانیست عجیب ، دانه باشیم نه سیب  . . .

 

 

dar miane har sib dane ha mahdood ast
dar dele har dane sib ha namahdood ast
chistane ajibist, dane bashim na sib



مردم هم مثل میخها, وقتی جهتشان را گم کنند, تاثیرشان را از دست میدهند و شروع به خم شدن می کنند

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane


madom ham mesle mikh ha vaghti jahateshan ra gom mikonand , tasireshan ra az dast mihadand va shoro be kham shodan mikonand

 



دوستت دارم به اندازه ی هر جی آدم نامرد توی دنیاست . . . .

 

 

dooset daram be andazeye har chi adame namard toye donya hast


 

ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب
اما دلی که میشکنه میشه یه سوال بی جواب . . .

 


setare ha vaghti mishkanan mishan shahab
amma vaghti deki mishkane mishe ye soale bi javab


اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane

خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز . . .
که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است ...

 

khodaya be anan ke edeaye asheghie to ra darand biamooz ke bozorg tarin gonah shekastane dele adamian ast



تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است
تو مرا می خوانی  من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

 

to mara mifahmi man tora mikhaham va hamin sade tarin gheseye yek ensan ast
to mara mikhani man to ra nab tarin shere zaman midanam
va to ham midani ta abad dar dele man mimani


اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس زیبا ، اس ام اس قشنگ ، اس.ام.اس عشق ، اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس جدید ، اس ام اس 87 ، اس ام اس 1387 ، اس ام اس سال 1387 ، اس ام اس فروردین ، اس ام اس غم ، اس ام اس تنهایی ، اس ام اس دوستی ، اس ام اس خیلی جدید ، اس ام اس روز ، اس ام اس امروز ، اس ام اس 2008 ، پیامک عاشقانه ، پیامک جدید mosi-sms

sms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane


چقدر سخته که دلت می خواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده  . . .

 

 

chaghadr sakhte ke delet mikhad sareto baz be divarei tekie bedi ke ye bar zire avare ghorooresh hameye vojoodet leh shode

 


دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست که شور عشق سابق را نداری

 


degar hesse shaghayegh ra nadari
havaye ghalbe ashegh ra nadari
va az cheshmane khonsarde to peidast
ke shooro eshghe sabegh ra nadari

 


 

بعضی عشقا مثل حضرت نوح می مونن ( بعضیا از ترس طوفان میان پیشت)
بعضی عشقا مثل حضرت آدمه ( خوبیش اینه که اولین عشقته )
بعضی عشقا مثل حضرت ابراهیمه ( باید همه چیزتو قربونی کنی )
بعضی عشق ها هم مثل حضرت مسیحه ( آخرش به صلیب کشیده میشی)
بعضی عشق ها هم مثل حضرت موسی هستن ( تا یه کمی دور میشی یه گوساله میاد جاتو می گیره )

 

لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی
لحظه ای با من باش، تا ابد در دل من مهمانی

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم

مارک تواین می گوید: بهتر است دهان خود را ببندید و ابله به نظر برسید تا اینکه آن را باز کنید و همه تردیدها را از میان ببرید


مردم هم مثل میخها, وقتی جهتشان را گم کنند, تاثیرشان را از دست میدهند و شروع به خم شدن می کنند

هر روز 17 بار بر سجاده به جزر و مد می ایستیم تا "دریا" شدن فراموشمان نشود

انسان بزرگ نیست جز به وسیله ی فکرش, شریف نیست جز به واسطه ی احساساتش و قابل احترام نیست جز به سبب اعمال نیکش

هیچ کس فکر نکرد که در آبادیه ویران شده دیگر نان نیست و همه مردم شهر بانگ برداشتند که چرا سیمان نیست و کسی فکر نکرد که چرا ایمان نیست و زمانی شده است که به غیر از انسان هیچ چیز ارزان نیست

هیچ وقت از خدا نخواه که همه ی دنیا مال تو باشه ... همیشه از خدا بخواه کسی که همه ی دنیای توست مال کسی دیگه نباشه

sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند

اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنیارا در هشتاد روز بچرخم،ترجیح میدهم دور تو بچرخم، چون تو دنیای منی

قومی متفکرند در مذهب و دین ..... قومی به گمان فتاده در راه یقین ...... می ترسم از آنکه بانگ آید روزی ..... کای بیخبران راه نه آن است و نه این
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
عشق تو همچون افقی بی انتهاست .... قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست .... زندگی با آرزو ها روبروست .... با تو بودن از برایم آرزوست

دل تو ساحل و چشم تو دریاست نشستن در کنار هر دو زیباست .... دل من قایق گم کرده راهی که در آرامش چشم تو پیداست

سلام چهار حرف داره .... عشق سه حرف داره ..... گل دو حرف داره ..... اما تو حرف نداری

ز فراق سینه سوزت غم سینه سوز د ارم ..... گل من قسم به چشمت که نه شب نه روز دارم ..... ز شراب بوسه هایت که هنوز از آن مستم ...... گل من نه اکنون همه عمر تو را پرستم
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ
مهر دل ما مدام تقدیم شما .... عمری که شود به کام تقدیم شما .... پیدا نشد آن هدیه که در شأن شماست .... یک باغ گل سلام تقدیم شما

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده ..... قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده ..... خیلی وقته دیگه بارون نزده ..... رنگ عشق به این خیابون نزده ..... خیلی وقته ابری پر پر نشده ..... دل آسمون سبکتر نشده

زندگی عمریست که اجل در پی آن میتازد هر کس غم بیهوده خورد می بازد

به <@> من تو ><( ( (:> ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی!!

تو مرا می فهمی من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی
sms,love,asheghane,ziba,ghashang,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ

کاش روز دیدنت فردا نبود!!! کاش میشد هیچ کس تنها نبود ... کاش میشد دیدنت رویا نبود ..... گفته بودی با تو می مانم !! ولی ..... رفتی و گفتی و اینجا جا نبود .... سالیان سال تنها مانده ام ..... شاید این رفتن سزای من نبود ...... من دعا کردم برای بازگشت ...... دست های تو ولی بالا نبود ...... باز هم گفتی که فردا میرسی ...... کاش روز دیدنت فردا نبود !!!

پ

درم می گفت: عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شبءحالا هزار شب پشیمانم که چرا یک شب عاشق نبود

نجوم نخوندم،ولی می دونم تو هفت آسمون یه ستاره ندارم...فیزیک نخوندم،ولی می دونم « هر عملی را عکس العملی است...» غیر از عشق من به تو و می دونم که واحد اندازه گیری عشق , ژول و کالری و وات و ... نیست ... زیست شناسی نخوندم،ولی می دونم قلب همون دله که می تونه برای یه نفر تنگ بشه یا تندتر بزنه... شیمی نخوندم،ولی می دونم اگه عشق نباشه مولکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن

خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...! میگذرد ...! میگذرد و باز هم میگذرد ...!

یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری!!

اگر دیدی بغض کردی ولی دلیل گریه کردن نداری اگه دنبال جایی می گشتی که داد بزنی بدون دل یه نفر برات تنگ شده

بگیر از من تو این دل یادبودی، که تنها لایق این دل تو بودی، هزاران خواستند این دل بگیرند، ندادم چون عزیز دل تو بودی

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام.... من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام.... آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام.... در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم ... تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد ... من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم

یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم و بدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است

اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود هیچ گاه به من پشت نمی کردی

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر


عشق به دنبال سلطه جویی نیست ، عشق در جستجوی راهی برای تسلیم شدن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد