اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۰

هروقت دلم برات تنگ میشه میام پشت درقلبت درمی زنم پس هروقت قلبت میزنه بدون دلم برات

تنگ شده

 

اگه مثل اشک توچشمام باشی واسه موندنت تا اخر عمر گریه نمی کنم

دختر اینترنتی EMAIL

.

آنقدر رنج کشیدم ز جهان سیر شدم

صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم

غریبی آشناEMAIL

.

عاشقی جز رنج و عذاب نیست

عاشقی جز رنج و عذاب نیستEMAIL

.

من ان نیستم که فکر میکنی من ان هستم که فکر میکنم

مجید EMAIL 

.

عاشق شدن مثل دست زدن به آتیش می مونه . پس سعی کن تا وقتی که جراتش رو پیدا نکردی هیچ وقت بهش دست نزنی اما اگه بهش دست زدی سعی کن طاقتش رو داشته باشی که تو دستهات نگهش داری

.

اگر در گلبرگ دست هایت از برای من مهربانی می آوردی بر انگشتان خواهشت پیوسته می باریدم تا طراوت را در آنها جاودان سازم

.

همونقدر که ستاره هست اگه ماه بود بازم این آسمون بی تو سیاه بود

آرام EMAIL 

.

بگیر از من تو این دل یادگاری که تنها لایق این دل تو بودی هزاران خواستند این دل بگیرند ندادم چون عزیز دل تو بودی...

.

به سلطان حقیقت ها فراموشت نخوام کرد
تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد

.

فرقه تو با عزراییل میدونی چیه؟ عزراییلو وقتی میبینم میمیرم تو رو وقتی نمیبینم

.

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

.

می دونی فرق تو با فرغون چیه فرقون گل میبره ولی تو دل می بری

.

گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم. منت عشق از نگاه پر شرابت می کشم. ناز چندین ساله ی چشم خمارت می کشم. تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم

.

انواع قهوه : شیرین مثل چشات زلال مثل قلبت تلخ مثل دوریت

 

.

می دونی فرق تو با کشتی چیه؟ کشتی به گل می شینه ولی تو به دل می شینی

.

کسی در باد می خواند تو را تا اوج می خواهم برای ناز چشمانت چه بی صبرانه می مانم د لم تنگ است و بی یادت در این غربت نمی مانم تو هستی در وجود من تو را هرگز نمی رانم

.

اسمان به ماه گفت عشق یعنی چی؟ گفت: بودن در اغوش تو و ماه به اسمان گفت: از نظر تو عشق یعنی چی؟ انتظار دیدن تو

.

من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم نگاهت را نگیر از من که با ان عالمی دارم اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا آنست که نامت رانهانی زیر لب دارم

.

 

رضا EMAIL 

.

دیشب از زمزمه عشق تو بیدار شدم من بیچاره چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم

ماندانا EMAIL 

.

به شانه ام زدی که تنهایم را تکانده باشی ... به چه دل خوش کردی تکاندن برف از شانه ادم برفی

.

ازم پرسید به خاطره کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم بخاطر تو،

بهش گفتم : بخاطر هیچکس پرسید : پس به خاطره چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد میزد به

خاطر دله تو، با یه بغز غمگین بهش گفتم بخاطر هیچّی ازش پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟

در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زندست

.

می خواهم گریه کنم که بغض سکوت با گریه ام ارام می گرفت

دیگر گریه ام بغضش را با سکوت نوازش می کند

به کجا باید پناه برم که بغض گریه ام نمی تواند با سکوتش تسکین یابد ؟

تا کجا باید همراه شد با این سکوت ؟

تا عشق بمیرد ؟

اما بی عشق چگونه باشم ؟
.

علی EMAIL

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد