اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ا م اس های ۱۹

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش ۲ یا ۳ ماه بیشتر زنده نیست، یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی دو خط موازی که به هم نمیرسند، یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه خودت وفادار نیست، و یاد گرفتم که هر چه عاشق تری تنها تری

.

.

زندگی با همه وسعت خویش محمل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی رفتن و راهی شدن است زندگی جنبش راهی شدن است. از سر آغاز وجود تا بدانجا که خدا می داند

.

.

مهرداد EMAIL

عشق گنج است و سخاوت گنج یاب

الهام بهمنی

.

.

می خوام اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم بهم میدی تا بسازمش

.

.

نگاهم کردپنداشتم دوستم دارد
نگاهم کرددرنگاهش بوی عشق را خواندم نکاهم کرددل به اوباختم نگاهم کردزندگی را به او دادم ولی بعدهافهمیدم فقط نگاهم کرد

دختر اینترنتی EMAIL

.

.

دنیا مثل بازی گل یا پوچ میمونه: با تو گل بی تو پوچ

.

.

دستانم بوی گل میدادن مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند ولی هیچکس نیندیشید که شاید گلی کاشته باشم

خاطره

.

.

گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را میطلبد ؟ در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟ آیا میبینی که تو را میبیند؟ صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم. دوست دارم که بدانی دوستت دارم!

.

.

چقدر زمونه بی وفاست نمی دونم خدا کجاست یکی بیاد بهم بگه کجای کارم اشتباست گاهی می خوام داد بکشم اما صدام در نمیاد بگم آخه خدا چرا دنیا به آخر نمی یاد

.

.

پیداست هنوز شقایق نشدی ... زندانی زندان دقایق نشدی ...

وقتی که مرا از دل خود می رانی ... یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی ...

زرد است که لبریز حقایق شده است ...تلخ است که با درد موافق شده است ..

. شاعر نشدی وگر نه می فهمیدی ... پاییز بهاریست که عاشق شده است

مجتبی خلیل زاده  EMAIL

.

.

سلام بنزین نگاهت را درباک قلبم سهمیه بندی نکن!!!

نعیمه پژند  EMAIL

.

.

میدونی لذت زیر بارون قدم زدن چیه؟اینکه کسی اشکاتو نمی بینه

 امین  EMAIL

.

.

زندگی را دوست دارم نه در قفص عشق را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا اخرین نفس

.

.

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو را . تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را

.

.

می دونی چرا رنگ غروب سرخه ؟ جون خورشید وقتی می بینه من و تو همدیگرو دوست داریم اتیش می گیره

رضا  EMAIL 

.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد