اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

 

 یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

 

 یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید

اشک های نیومدنت روی گونه هام ماسیده ، نبوسیم نمک گیر میشی . . .

 


قلب من با قلب تو خورده گره
نکنه ناز کنی ، باز کنی این دو گره
دو کلام حرف حساب باهات دارم ، می خوام بگم با معرفت دوست دارم

 

خوشبختی بر 3 ستون استوار است
فراموش کردن گذشته ، غنیمت شمردن حال ، امیدوار بودن به آینده

 

ز مرگم هیچ نمی ترسم ، اگر دنیا سرم ریزد
از این ترسم که بعد از من ، گلم را دیگری بوسد

 اگر تمام درد های دنیا را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی من نمیرسد . . .

 

2 تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم
1. صدای تو وقتی که هستی
2.صدای اس ام است وقتی که نیستی

 

دگی یعنی پذیرش  شکست با لفظ امید
زندگی یعنیرقص لبان با ترانه ی دوست داشتن
زندگی یعنی پرستش لحظه ها با شیرینی نگاه . . .


 

خدا جون وقتی منو نقاشی می کردی زیبا نقاشیم کردی ممنون ، سالم نقاشیم کردی ممنون ، ولی آخه چرا خدا جون تنها نقاشیم کردی . . .

 

برای بافتن ریسمان زندگی دنبال بافنده ای دیگر باش . . .
من فقط شکافتن را خوب بلدم . . .


 

اس ام اس های جدید. اس ام اس های امروز. اس ام اس سال نو. اس ام اس سرکاری. اس ام اس نصفه شب. اس اماس نیمه شب. اس ام اس های به روز. اس ام اس های آپتودیت. اس ام اس نوروز. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های بی ادبی. اس م اس خنده دار. جوک. جک رشتی. جک ترکی.

 

 

 

 

قلب من با قلب تو خورده گره
نکنه ناز کنی ، باز کنی این دو گره
دو کلام حرف حساب باهات دارم ، می خوام بگم با معرفت دوست دارم

 

خوشبختی بر 3 ستون استوار است
فراموش کردن گذشته ، غنیمت شمردن حال ، امیدوار بودن به آینده

 

ز مرگم هیچ نمی ترسم ، اگر دنیا سرم ریزد
از این ترسم که بعد از من ، گلم را دیگری بوسد

 

اس ام اس جدید ، اس ام اس نوروز ، اس ام اس عید نوروز ، اس ام اس سال نو ، اس ام اس تبریک سال نو 1387 ، اس ام اس تبریک نوروز 1387 ، اس ام اس نوروزی ، اس ام اس نوروزی 1387 ، اس ام اس مخصوص نوروز 1387 ، اس ام اس نوروزی 87 ، اس ام اس تبریک سال نو ، اس ام اس جدید تبریک سال 1387 ، اس ام اس سرکاری نوروز ، اس ام اس عید ، اس ام اس جدید عید نوروز ، پیامک عید نوروز ، پیامک جدید ، پیامک های نوروز 1387 ، پیامک مخصوص سال نو ، پیامک فروردین 1387 ، پیامک تبریک ، مسیج تبریک سال نو ، مسیج تبریک سال 1387 ، مسج تبریک سال نو ، مسیج جدید ، آف تبریک نوروز 1387 ، اس ام اس جدید تبریک عید باستانی ، جملات زیبا برای تبریک عید ، تبریک عید نوروز 1387

 


گفته بودی که چرا محو تماشای منی ؟ آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی ؟ مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی ...

 

تا آسمان راهی نیست اما... تا آسمانی شدن راه بسیار است...

 

همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو...  وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم.

 

بلندترین ارتفاع ! که باعث مرگ من میشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
افتادن از چشم توست .

 

 

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سر منزل رسیدن را بیاموز

مجال تنگ و راهی دور در پیش

به پاهایت دویدن را بیاموز


 


2/3 کره زمین رو آب گرفته
اونوقت تو ماهی کوچولوی ناز و خوشکل توی تنگ کوچیک دل من چه می کنی ؟؟


اندیشیدن به پایان هر چیزی شیرینی حضورش را تلخ می کند
بگذار پایان تورا غافلگیر کند .. درست مانند آغاز

 

 

من می مونم تا تو بیایی اما این موندن به معنی توقف من نیست..
.
.
.
.
.
سر حرفم می مونم تا تو بیای ..

 

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشکن :

اعتماد, قول , رابطه و قلب
زیرا وقتی اینها می شکنند .. صدا ندارند ..
اما درد بسیار دارند ..


 

یک قطعه قلب 3 در 4 . یک فتوکپی از صفا و صمیمیت .. و یک فیش عشق و علاقه لازم داری تا تمام قلبم رو به نامت بزنم ...


وقتی عشقت تنهات گذاشت .. نگران خودت نباش که بدون اون چیکار میکنی .. شرمنده دلت باش که یه باره دیگه بهت اعتماد کرد...


بوسه یه حقه عاشقانه ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است.. می بوسمت..


انسان های خوب از یاد نمیرن .. از دل نمیرن . از ذهن نمیرن .. ولی خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنی از پیشت میرن ...مثه توو

 

 


دیروز به دیدنم آمده بودی با یک دسته
گل سرخ نگاهی مهربان ؛ همان نگاهی که
سالها آرزویش را داشتم و تو از من دریغ
میکردی ، گریه کردی و گفتی دلم برایت تنگ
شده است و من فقط نگاهت کردم وقتی
رفتی اشکهایت سنگ قبرم را خیس کرده بود

 


رفتم خیاطی دادم تمام درز دلم رو بشکافه
.
.
.
.
.
.
.
.
چون دلم خیلی واست تنگ شده!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد