اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس جدید

 

 

 

مردگان را هفته ای یک بار دیدار است

ما که از یاد رفته ایم از مزاری کمتریم؟

 

 

 

 

پشت سرت را نگاه کن ! در سالی که گذشت چند تا دل را شکستی ؟! چند دل بدست آوردی ؟! اشک چند چشم را در آوردی ؟! بر روی چند لب ، لبخند نشاندی ؟! چند تا روح را آزردی ؟! چند روح را به پرواز در آوردی ؟! در چند وجود ، بوته ی محبت کاشتی ؟! ریشه ی کینه ی چند قلب را بارور کردی ؟! کدام نابسامانی را سامان دادی ؟! چه زخمهائی را التیام بخشیدی ؟! کدام بیچاره را چاره نمودی ؟! کدام روح آشفته را آرامش بخشیدی ؟! ........ یادت هست؟؟

 

 

 

گذشت زمان بر آن ها که منتظر می مانند بسیار کند
بر آن ها که می هراسند بسیار تند،
بر آن ها که زانوی غم در بغل می گیرند بسیار طولانی،
و بر آن ها که به سرخوشی می گذرانند بسیار کوتاه است.
اما، برآن هاکه عشق می ورزند،زمان راآغاز و پایانی نیست.

 

 

 

آدم ها در دو حالت همدیگر را ترک می کنند

اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره

و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره

شما جزء کدوم دسته هستید دسته ی اول یا دوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ویکتور هوگو

 

 

 

 

 

امید آن دارم بهار گلی بر چهره ات بنشاند

چه امید مبهمی

گردش روزگار خطا ندارد
زمستان هیچ گاه بهار را نمی بیند

 

 

کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ،

 

برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت

 

 3.com هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر تمامی شبهایش یلدا باشد بهارت مبارک

 

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی! چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی ! چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد! چه بیرحمانه! من سوختم.

 

وقتی که داری واسه بدست آوردن کسی میدوی آروم بدو چون شاید یکی هم داره واسه بدست آوردن تو میدوه

 

آبادانیه میگه : دیشب آبادان زلزله 11 ریشتری اومد . رفیقش میگه : پس آبادان با خاک یکی شد دیگه ؟ آبادانیه میگه : بع ، ولک ، مگه بچه ها گذاشتن

 

ماشین پیکانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز ردمی شه , پلیس که ترک بوده آژیر کشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد : تهران صلی الله علیه و آله بزن کنار

 

در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی هستند از بودن با اونا لذت می بری ولی باهاشون به جایی نمی رسی

 

 

 

از ترکه میپرسن, نظرت راجع به نوشابه چیه؟ میگه: نوشابه آب داره, گاز داره, یه خط تلفن هم بزنن عالی میشه.

 

 

ازضرب من تا جمع تو راهی بجز تفریق نیست دل خوش به مجموعم مکن اینجا مگر تقسیم نیست با رادیکال عشق بیا تا بشکند مجذور من چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفای من

 

 

 

ترکه داشته دعا می کرده، میگفته: خدایا مرا نیامرز... میگن: بابا این چه جور دعا کردنه!؟ میگه: آخه دارم شکسته نفسی می کنم

 

 

 

 

 

می دونی ضدحال چیه!!؟ تولدت 30 اسفند باشه!! هرچهار سال یه بارتولدت باشه!!

 

به اندازه ی تخــمــام دوستت دارم
امضا : گل آ
فتاب گردون

 

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop


be andazeye tokhmam dooset daram
emza : gole aftabgardoon !

 

 


قبض موبایل شما به مدت 4 ماه پرداخت خواهد شد ( سازمان حمایت از بچه خوشـــگلا)‌!!!

 

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop

 

ghabze mobile shoma be modate 4 mah pardakht khahad shod ( sazman hemayat az bache khoshgela  )

 

 

زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟ شوهر: آره، خوب یادمه، گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم. زن: خوب، پس چی شد؟ شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه. زن: کیو خوشبخت کردی؟ شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه

 

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop

 

zan: azizam yadete rooze khaste gari vaghti azat porsidam chera mikhay ba man ezdevaj koni chi gofti?
shohar : are khob yadame , goftam mikham ye nafar ro dar zedegi khoshbakht konam
zan : kio khoshbakht kardi
shohar : hamoon bicharei ke momken bood ba to ezdevaj kone

 

 

 

 

دعای شب 1 کودک :
خدایا !
خودت می دونی آب کم خوردم ،
جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم آمییین !!!
حالا که دعاتو کردی لالا کن !!

 

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop

 

doaye shabe 1 koodak:
khodaya  khodet midooni ke ab kam khordam , jish ham kardam. pas komakam kon ke sobh kotak nakhoram !
hala ke doato kardi lala kon

 

 

 

 

باورم نمی شه توی گوشیم نشستی
واسه خاطره من از پول هات گذشتی
منو این همه خوشبختی محاله
محاله محاله !!!!

 

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop

 

bavaram nemishe tooye goshim neshsti
vase khatere man az pool hat gozashti
mano in hame khoshbakhti mahale , mahale , mahale

 

 

 

 

یک روز غضنفر میره در خونه دوستش و هر چی در میزنه کسی درو باز نمیکنه با خودش میگه فکر کنم در خرابه بهتره زنگ بزنم

 

اس ام اس خنده دار. اس ام اس سرکاری. اس ام اس باحال. اس ام اس جدید. اس ام  اس روز. اس ام اس ضایع کننده. ضایع ترین اس ام اس ها/ sms jaded . sms sarekari . sms toop

 

ye rooz ghazanfar mire dare khoobe dostesh , har chi dar mizane kasi daro baz nemikone . ba khodesh mige: fekr koanm dar kharabe , behtare zang bezanam !!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد