اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ارسالی (۱۷)

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم و تو تنها قرار زندگیم باشی از هرچه قرار غیر تو باشد خواهم گذشت

.

خدایا اگر بخواهم انچه در ذهن دارم با تو بگویم هزاران جلد کتاب میشود ولی انچه در ذهن دارم یک جمله بیش نیست:دوستت دارم.

.جزیره

.

خوشحالم که خوابی عزیزم چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد

.

دل تو از سنگ هم که باشه برای من مشکلی نیست... چون من هنوزم بت پرستم

 

.

صبح ها نمیتونم صبحونه بخورم چون دوستت دارم.ظهرها نمیتونم ناهار بخورم چون دوستت دارم.شبها نمیتونم شام بخورم چون دوستت دارم.شبها نمیتونم بخوابم....چون گرسنمه

سیندرلا

.

دوست دارم شمع باشم تا که خود تنها بسوزم-بر سر بالینت امشب از غم فردا بسوزم.

email:m.ali_love@yahoo.com

.

خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر: که داده ات نعمت است؛ نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان

 بهناز

.

چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند اگر می خواهی زیباترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم

آرشه

.

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست، امتحان ریشه هاست

 

عشق یعنی یک النگو زیر خاک، هر چه انسانها طلاییتر شدند، عشقها هم مومیاییتر شدند.

مهرنوشEMAIL 

.

شک ندارم که اگر خداوند قبل از حضرت آدم تو را می آفرید شیطان اول از همه سجده می کرد

 

قاصدکی که از راه رسید ، خبری از تو نداشت ، بی‌رحمانه پر پرش کردم تا عبرتی باشد برای قاصدک‌های                                                   

سعید پناهیEMAIL 

.

خورشید اگر محو تماشای تو نیست
دلگیر مشو! ز پشت کوه آمده است!

حمید

.

 

هیچ وقت فاصله ها رقیب خاطره ها نیستند پس به یادتم

 

من برای سالها مینویسم سالها بعد که چشمان تو عاسق می شوند افسوس که قصه مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود یکی نبود

ملینا

.

پایان ثانیه منم هر جایی ساعت ببینم عقربه هاشو میشکنم

مرا لایق بدانی یا ندانی...دوستت دارم

حمید بهلولی  x.error@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد