اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۵

فاصله ها هیچ گاه حیف خاطره ها نمی شوند

[ کتایون ] - [EMAIL ]

...

به همه لبخند بزن اما بایک نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال یک نفر باشه

[ مجتبی عقیلی زاده ] - [EMAIL ]

...

(انالله واناالیه راجعون)ارسال کننده این پیام کشته مرده شماست

[ نفس ] - [EMAIL ]

...

اگه می دونستم عشقمون مثل یه کوه بلنده حتما ازش بالا می رفتم...

[ احسان ] - [EMAIL ]

...

میشه مثل یه قطره اشک بعضی هارو از چشمات بندازی ولی هیچ وقت نمی تونی جلو اشک رو بگیری که با رفتن بعضی ها از چشمات جاری میشه.

[ علیرضا ] - [EMAIL ]

...

از طرف اونی که تنهاست ، تنها اومده ، تنها میره ، تنها نمی ذاره ، تنها یک آرزو داره اینکه تنهاش نذاری

[ علیرضا ] - [EMAIL ]

...

هیچ وقت دلمو نشکن چون تو اونجایی می ترسم بیافتی و تو هم بشکنی

[ سمیرا ] - [EMAIL ]

...

من در نخستین روز بازگشت پرستوها به سرزمین شان برای میلادت آفتاب را به مهمانی دعوت می کنم و تاجی از گلهای سپید و ارغوانی را به رسم دوستی هدیه می کنم . ای که چشم هایت دنیای صداقت است ، دوست داشتن را به خاطر تو دوست می دارم

[ پونه مداح ] - [EMAIL ]

...

ای کاش زندگی چیزی کم داشت و هستی از هجر آن بی قرار فریاد می زد. ای نازنین ؛ زندگی تویی . ای فرزانه شبهای با تو بودن ، ای کاش از خوبیها چیزی کم داشتی تا وجودم را به یمن نفسهایت مشتاقانه اسیر بودنت می کردم ، دستهایم از آن تو تا که لمس کنم لطافت زندگی را .

[ پونه مداح ] - [EMAIL ]

...

باران باش که در باریدنش علف هرز و گل سرخ از برایش یک معناست

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهید عشق آن است که صد دل به یک یار دهید

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

دانی که چرا زمیوه ها سیب نکوست نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست

آن زردی و سرخی که درآن می بینی زردی رخ عاشق است و سرخی رخ دوست.

آن دوست که بی وفاست دشمن به از اوست... آن نقره که بی بهاست

آهن به از اوست

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ،

هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

بالاترین لذت در زندگی اینست که علیرغم مشکلات خودتان ، سعی کنید دیگران را شاد کنید

....شادی اگر تقسیم شود دوبرابر می شود

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

غـــــم عشقت بیابان پروذم کرد

[ امید ] - [EMAIL ]

...

وقتی که وفاقصه ی برف به تابستان است...ومحبت گل نایابیست به چه کسی بایذ گفت:باتوخوشبخت ترین انسانم!

[ سمیراالسادات ] - [EMAIL ]

...

بردلم افتاده یه اتفاق ساده به سادگی دل من دل به دل تو داده

[ سمیراالسادات ] - [EMAIL ]

...

خداوند روز اول آفتاب را آفرید.روز دوم دریا،روزسوم صدا را،روزچهارم رنگها را،روزپنجم حیوانات،روزششم انسان را،و روزهفتم خداوند اندیشید که دیگر چه چیزی را نیافریده است. پس تو رابرای من آفرید.

[ پروانه ] - [EMAIL ]

...

 را به جای تمام کسانی که نشناختم دوست می دارم.تو را به جای تمام روزگارانی که نمی زیستم دوست می دارم.به خاطر عطر نان گرم،وبرفی که آب می شود،وبه خاطر نخستین گلها.تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم.تو رابه جای تمام کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم.

[ پروانه ] - [EMAIL ]

...

صداتو برام SMS کن ، نگاهتو برام Mised Call بذار ، با قلبت به من زنگ بزن ، منم برات یه بوس بلوتوث میکنم تا بذاری رو بک گراند قلبت

[ مجید ] - [EMAIL ]

...

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید، هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید

[ علی ] - [EMAIL ]

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد