اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۳

کی دوست داره؟ هیچ کس
کی برات میمیره؟ هیچ کس
کی دیوونته؟ هیچ کس
کی عاشقته؟ هیچ کس
کی فدات میشه؟ هیچ کس
.
.
.
.
.
میدونی من کیم؟ هیچ کس

[ رضا ] - [EMAIL ]

...

اسمان برای گرفتن ماه تله نمیگذارد
ازادی ماه است که او را پایبند میکند

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

به همان قدر که چشم تو پراز زیباییست
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهاییست

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

هی فلانی میدانی؟
میگویند رسم زمانه چنین است: می ایند...می مانند...عادت میدهند...میروند و تو در خود می مانی و تنها می مانی...
راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است؟
مثل همه فلانیها هستی؟

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

خدایا مرا یاری کن تا حتی لحظه ای...اری لحظه ای به عشق و عدالت تو شک نکنم

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

دل به دلداران سپردن کار هر دلدار نیست
من به تو جان می سپارم دل که قابلدار نیست

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

دیدم که تو دریایی و من رود شدم
در وسعت چشمان تو محدود شدم
ان روز که در اتش عشق افتادم
سرسبزتر از اتش نمرود شدم

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

مرا اندکی دوست بدار اما... طولانی

[ جزیره ] - [EMAIL ]

...

خاطرت جمع که تا اشکی و مژگانی هست
آب و جارو شده هر صبح در خانه تو

[ آرزو ] - [EMAIL ]

...

به جان جوشم که جویای تو باشم خسی بر موج دریای تو باشم
تمام آرزوهای منی کاش ! یکی از آرزوهای تو باشم

[ آزاده ] - [EMAIL ]

...

بی قیمتم و جزتوخریدار ندارم, گیرم نخرندم به کسی کار ندارم, گیرم نپسندد دوجهانم توپسندی, من در دو جهان غیرتو غمخوار ندارم

[ الهام ] - [EMAIL ]

...

معلم ریاضی دو خط موازی روی تخته کشید:خط پایینی عاشق خط بالایی شد .خطبالایی هم عاشق خط پایینی شد.یکدفعه معلم فریاد زد:دو خط موازی هرگز به یکدیگر نمی رسند.

[ مریم ] - [EMAIL ]

...

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

عشق یعنی سخن از زخم شقایق گفتن
حرفی از جنس زمان با دل عاشق گفتن

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

زندگی چیست ؟ اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟ اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟ اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟ اگر زندگی است چرا می میریم ؟اگه عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟ اگه عشق نیست چرا عاشقیم

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم و اسپاگتی افکارم! بی تو فلافلم !

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

متین ترین کلمه عشق است است / جذاب ترین کلمه اشنای/ پا کترین کلمه وجدان/ تلخترین کلمه جدای / زشترین کلمه خیانت / سخترین کلمه تنهایی/ بدترین کلمه بی وفایی است

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟گفت نه .گفت دوستم داری؟گفت نوچ؟گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.تورودوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم میمرم

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

عشق یک حادثه است

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

هر کجا دور از تو باشم نازنین قربت نشینم
هر کجا پایت گزاری خاک نرم آن زمینم

[ مهدی ] - [EMAIL ]

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد