اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۱

به نام خدا

.

.

.

چشمی که نظر نگه ندارد/بس فتنه که با سر دل ارد/اهوی کمند زلف خوبان/ خود را به هلاک

میسپارد.

.

اگه دنیای ما دنیای سنگه/بدان سنگینی سنگ هم قشنگ/ اگر عاشق شدن هم یک گناه/دل عاشق شکستن صد گناه

اسماعیل امینی EMAIL

.

لازم نیست به عشقت بگی دوستش داری فقط بگو مواظب خودت باش.

مهرنوشEMAIL 

.

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه

kalak_e_bikalak

.

خدایا !

من اگر بدکنم تو را بنده های خوب فراوان است

اگرتو مدارا نکنی مرا خدای دگر کجاست ؟

.

عشق به رنگ چشمای هر انسانه آخه هر کسی از پشت چشای خودش عشق رو میبینه

.

عشق یک اسم تعریف نداره . عاشقی تعریف داره . عاشقی یعنی عشق .

.

عشـــــــــــــــق، سرطان دوست داشتن است.

.

من از میان همه شما
منتظر کسی بودم ... که نیامد!
به گمانم دریا
چشمی برای گریستن نداشت
ورنه آن پرنده بیجُفت
به جای نَمنَمِ یک قطره باران
چشمْ به راهِ دو دیده من
از دریا نمیگریخت.

.

مردن حتما راحت تر از اینه که کسی که دوستش داری دلت و بشکنه

.

طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه

.

خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه

.

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

.

تو را برای وفای تو دوست می دارم******وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است

.

عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود

.

تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

.

لبخند زدن چشمها را ضعیف نمکند
.
.
.
.
خوشرو باشید

.

اگه تورو خواستن اشتباهه ... اگه باتوبودن اشتباهه ...
اگه عاشق توبودن اشتباهه ... اگه واسه تومردن اشتباهه ...

پس توبهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی



محمود EMAIL

.

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

مهدی EMAIL 

.

خون که قرمزه رنگ عشقه / اما اشک که بیرنگه درد عشقه

شیلا EMAIL

.

عشق ورزیدن را از کویر بیاموزیم که دریا بودنش را به آفتاب بخشید

دختر شبگرد EMAIL

.

تو در جانم محبت آفریدی
به هر لبخند تو قلبم را خریدی

.

من به دنیا دل بسته ام چون دنیای من خیلی بزرگ و زیباست سرزنشم نکنید چون او تمام دنیای من است

.

در خیالم هزار بار تو را تکرار کردم حتی یکبار به عشقت شک نکردم

عسل EMAIL

.

دوستای خوب مثل ستاره ها می مونن حتی وقتی نمی بینیشون باز سر جاشون هستن.

.

تک درخت خاطراتم بر لب ساحل نشست گر چه دورم از نگاهت یاد تو دردل نشست

.

بهار EMAI

.

من اهنگ غریب روزگارم..غمی در انتهای سینه دارم...تمام هستیم یک قلب پاک است.. که ان را زیر پایت میگذارم...

.

میدوزم شادی را به غم...زیادی را به کم...درخت را به ریشه...گاهی را به همیشه...ستاره را به اسمان... زمین را به کهکشان...کهنه را به نو و خودم را به تو...

.

در رویا های کودکانه اموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد

.

برای دل افتاده یه اتفاق ساده به سادگی دل من  دل به دل به تو داده

.

اگر غم سیرم کند غصه اگر پیرم کند دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند باز هم میگم دوستت دارم

.

در این دنیا نکردم من گناهی فقط کردم به چشمانت نگاهی اگر باشه نگاه من گناهی مجازا تم بکن غیر از جدایی

.

موج نگاهت کشتی قلب مرا چه بی صدا شکست

.

عشق مثل اب میمونه....که میتونی توی دستت قایمش کنی...اخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست..قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی...اما دستت پر از خاطره است.

.

میگن ماه یه فرشته رو زمین. عزیزم خسته نمیشی دو شیفت کار میکنی

.

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری باز دلم ژیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی می گم نوکرتم این اخر رفاقت

شیدا

.

برای خریدن عشق هر کس هر انچه داشت اورد دیوانه هیچ نداشت و گریست(گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید)اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق

.

نیازارم ز خود هرگز دلی را
که میترسم در ان جای تو باشد

.

کاش دوستی مثل رابطی دست و چشم بود. وقتی دستت زخمی میشه چشمت گریه میکنه و وقتی چشمت گریه میکنه دستت اشکشو پاک می کنه.

.

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرین؟ زندگی در جواب گفت :چون من دروغم و تو حقیقت

.

روی سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست.....هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست.

.

بهت حسودیم میشه چون قلبم به جای اینکه اول برای خودم بتپه برای تو میتپه

.

چقدر سخته که گل باغه ارزوهاتو تو یه باغه دیگه ای ببینی و اون وقت هزار بار تو خودتو بشکنی و بعد اروم زیر لب بگی:گل من باغچه نو مبارک

.

مانده ام در کوچه های بی کسی سنگ قبرم را نمی سازد کسی مرده ام خاکسترم را باد برد بهترین یارم مرا از یاد برد

علی EMAIL

.

سریعترین راه دریافت عشق بخشیدن آن به دیگران است

.

همیشه سرخترازسرخی شقایق باش
همیشه آینه باش و همیشه صادق باش
به راه عشق مرو میروی اگر ای دوست
به پاس حرمت دلهای پاک عاشق باش

 جزیره EMAIL

.

گر از یادم رود عالم تو ز یادم نخواهی رفت

فا فا

.

دوستیت : زلال

مرامت : عسل

ظاهرت:طلا

باطنت : برف

وجودت : نعمت

داشتنت : غنیمت یه دونه ای به مولا مشدی می خوامت...

محمد رضا EMAIL 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد