اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۶

برای مردن ، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست..... فقط کافیست از چشم تو بیافتم

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

دلم با نام تو زینت گرفته به درد عشق تو الفت گرفته برای دیدنت چشم من از اشک همین یک لحظه را مهلت گرفته

[ حسین ] - [EMAIL ]

...

در هر نگهت مستی صد جام شراب است /چشمان تو میخانه این قلب خراب است

[ حسین ] - [EMAIL ]

...

خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم

[ یوسف ] - [EMAIL ]

...

هیچ گاه دلت را به ان کسی خوش نکن که خود دلش ه کس دیگری خوش است

[ شاپور ] - [EMAIL ]

...

همچون دریایی طوفانی هر روز بخشی از من ساحل را با خود به یغما بردی

[ شاپور ] - [EMAIL ]

...

زیباترین کلمه عشـــــــــــــق

پر احساس ترین کلمه محبــــت

پر معنی ترین کلمه نـــگاه

عالی ترین کلمه دوســــتی

تلخ ترین کلمه جدایـــی

دردناک ترین کلمه خیــــانت

بدترین کلمه تمسخـــر

کثیف ترین کلمه ترحــــــــــم

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

زیباترین گل با اولین باد پاییز پرپر میشه، باوفاترین دوست هم یه روز بی‌وفا میشه،

پرپر شدن از گل نیست، از پاییزه،

بی‌وفا شدن هم از دوست نیست، از روزگاره

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

ای کاش میدانستی شبها تنها ستاره ای که نامت زده به چشمانم سنجاق می کنم تایادم نرود درروی زمین کسی هست که سبزی لحظه هایش روزی آرزویم بود.خانه را درچشمان توساخته ام .پلک هایت را به هم نزن،خانه خراب می شوم.

[ هدی ] - [EMAIL ]

...

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه که ریشه اش در کجاست

[ شیدا ] - [EMAIL ]

...

عاشق شدن زیبایی نمی خواهد
خواب بالش نمی خواهد.

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

دلم از دلت بیرون نمیرود مثل افغانی که از ایران بیرون نمیره

[ عبدالله ] - [EMAIL ]

...

جز تو دگری جای نگیرد در دل /// دل جای تو شد، جای کس دیگر نیست.

[ خدیجه ] - [EMAIL ]

...

همه مگن غم و شادی با همه چه کنم قسمت من درد وغمه

[ محمد ذاکری ] - [EMAIL ]

...

گر عشق نبودی و غم عشق نبودی // چندین سخن نغز که گفتی که شنودی؟ ور باد نبودی که سر زلف ربودی // رخساره معشوق به عاشق که نمودی؟

[ فاطمه ] - [EMAIL ]

...

سه غم آمد به جانم هرسه یکبار // غریبی و اسیری و غم یار // غریبی و اسیری چاره داره // غم یار و غم یار و غم یار

...

همه مگن غم و شادی با همه چه کنم قسمت من درد وغمه

[ محمد ذاکری ] - [EMAIL ]

...

وقتی دو دل به هم نزدیکند آنوقت دیگر ، مسافت فاصله نیست ... انتظاریست شیرین!

[ زهرا ] - [EMAIL ]

...

کو طبیبی که دوای دل زارم باشد ###درددل بشنود و چاره کارم باشد

[ محمد ذاکری ] - [EMAIL ]

...

تو را و مرا، بی من و تو ، بن بست خلوتی بس!

[ زهرا ] - [EMAIL ]

...

یا رب به کمند عشق پابستم کن // از دامن غیر خود تهی دستم کن
یکباره ز اندیشه عقلم برهان // وز باده صاف سرمستم کن.

[ فاطمه ] - [EMAIL ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد