اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

س ام اس های ۲۲

ای کاش قلبها در چهره بود

[ محمود ] - [EMAIL ]

.....

عاشق شدن ضمانت تنهانشدن نیست

[ مرضیه قاسمی ] - [EMAIL ]

...

اگه از بوی گلی خوشت نیومد تو رو خدا شاخه هاشو نشکون....

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

عشق ، تن به فراموشی نمی سپارد مگر یک بار برای همیشه

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

م1000رتبه 900 جمله عاشقانه را در 800 جای مختلف به 700 زبان پیش 600 نفر مطرح کردم 500 بار برای انها 400 جمله ان را به 300 زبان مختلف در 200 برگ ثبت نمودم 100 بار برای تو در 90 روز،روزی 80 دقیقه 70 جمله دارم. 60 بار در 50 روز،روزی 40 دقیقه ان را تکرار کردم 30 تای ان را اموختی در عرض 20 دقیقه،10 بار 9 سوال کردم 8 مرتبه به 7 سوال من 6 جواب رد دادی در فاصله 5 روز 4 مرتبه تو را به 3 جای مختلف دعوت کردم،2 ساعت خواهش کردم تا اینکه گفتی دوستت دارم.

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

در ابی ترین نقطه چشمانت عشقیست که صداقت از ان جاریست انجا خدا را عاشقانه میتوان دید

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

از آتش پرسیدم محبت یعنی چی ؟ گفت از من سوزانتره از گل پرسیدم محبت یعنی چی ؟ گفت از من زیباتره از شمع پرسیدم محبت یعنی چی ؟ گفت از من عاشقانه تره از خود محبت پرسیدم تو چیستی؟ گفت من نگاهی بیش نیستم ...

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

وجودم تنها یک حرف است و زیستنم تنها گفتن همان یک حرف

[ محمود ] - [EMAIL

...

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم اهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

[ محمود ] - [EMAIL

...

هیچ وقت از دوست داشتن انصراف نده حتی اگه کسی بهت دروغ گفته باشه بازم بهش فرصت بده چون روزی فرا می رسه که خودت محتاج فرصت دادن دیگران می شی !!!

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

فرقی نمی‌کند گودال آبی کوچک باشی یا دریای بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

انسان با سه بوسه تکمیل می شود 1-بوسه مادر که با آن با یه عرصه خاکی می گذاری 2- بوسه عشق که یک عمر با آن زندگی می کنی 3- بوسه خاک که با آن با به عرصه ابدیت می گذاری

 [ محمود ] - [EMAIL ]

...

باز باران بی ترانه***گریه هایم عاشقانه***می خورد بر سقف قلبم***یاد ایام تو داشتن***می زند سیلی به صورت***باورت شاید نباشد***مرده است قلبم ز دستت***فکر آنکه با تو بودم***با تو بودم شاد بودم***توی دشت آن نگاهت***گم شدن در خاطراتت

[ محمود ] - [EMAIL ]

..

می دونی فرق آسمون خدا با آسمون دلم چیه؟
آسمون خدا یه ماه داره با بی نهایت ستاره.
ولی آسمون دلم یک ستاره داره که بی نهایت ماهه.

[ شیطونک ] - [EMAIL ]

...

صدایم دربرابرصدایت بیصداست.چشمانم در برابرچشمانت نابیناست.خنده هایم درکنارخنده هایت خالیست.بدان بی تو هیچم.تنهایم نگذارتاباتوهم آوازشوم

[ شهناز ] - [EMAIL ]

...

درجوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد / درقفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد / آتش عشقت چنان از زندگی سیرم نکرد / آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

[ سمانه ] - [EMAIL ]

...

من یاد گرفته ام:مهم نیست که در زندگی چه داری، بلکه مهم اینست که چه کسی را داری.

[ هادی ] - [EMAIL ]

...

همیشه ابرا گریه می کنن ولی همه عاشق ستاره ها میشن. دل ابرا پره، یادت باشه چشمک ستاره ها ابرا رو از یادت نبره.

[ شیطونک ] - [EMAIL ]

...

عشق آن نیست که به هم خیره شویم، عشق آن است که هر دو به یک سو بنگریم.

[ شیطونک ] - [EMAIL ]

...

سفری باید کرد ....... تا به عمق دل یک پیچک تنها که چرا اینچنین سخت به خود می پیچد شاید از راز درونش بشود کشفی کرد شاید او هم به کسی دل بسته ست
تو مرا می فهمی , من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است

[ شیطونک ] - [EMAIL ]

...

ای کاش تنهایی من گل سرخی بود، که هنگام دیدار به تو تقدیم می‌کردم..

[ rooh ] - [EMAIL ]

...

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است رفیقان را جدا کردن هنر نیست رفیقان قلب انسانند خدایا بدون قلب چگونه میتوان زیست

[ rooh ] - [EMAIL ]

...

بیشتر از تو کسی رو تو زندگیم دوست ندارم.بی تو بهشت نخواهم رفت.

[ مهدی ] - [EMAIL

...

زیباترین لحظه، در آغوش گرفتن توست.


 

جلال ] - [EMAIL ]

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد