اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس های ۲۴

گفتمش دل میخری ؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند ... خنده کرد ودل ز دستانم ربود ... تا به خود بازآمدم او رفته بود دل زدستش روی خاک افتاده بود ... جای پایش روی دل جامانده بود

[ ستاره ] - [EMAIL ]

...

عشق گنج است

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

دست سوزنده مشتاقت را
در نهانخانه جیبت بگذار
تا که پابند نباشی به کسی دست بدهی
خارهایی هستند که ز سر پنجه دوست,با سرانگشتانت می جنگند
دوستی مسخره است
و تو ای دوست ترین
در نهانخانه جیبت بگذار, دست سوزنده مشتاقت را
من و تو
باید از سلسله بایدها, دستهامان را زنجیر کنیم
با زبان دگران لحظه هامان را تفسیر کنیم
و نگوئیم که بازیگر یک قصه معتبریم
کاش میدانستی
که نباید حس کرد,که نباید دل بست
در فضایی که پر از همهمه آدمهاست
من گرفتارترین تنهایم, تو گرفتارترین
دل ما بسته وابستگی است
قصه ماندن ما, طرح یک خستگی است

 [ محمود ] - [EMAIL ]

...

زنی می رفت ، مردی او را دید و دنبال او روان شد
زن پرسید که چرا پس من می آیی ؟
مرد گفت : برتو عاشق شده ام
زن گفت : برمن چه عاشق شده ای ، خواهر من از من خوبتر است و از پس من می آید ، برو و بر او عاشق شو

مرد از آنجا برگشت و زنی بدصورت دید ، بسیار ناخوش گردید و باز نزد زن رفت و گفت : چرا دروغ گفتی ؟
زن گفت : تو راست نگفتی
اگر عاشق من بودی ، پیش دیگری چرا می رفتی ؟
مرد شرمنده شد و رفت

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

تیک بعد از تاک می آید و تاک بعد از تیک

تیک به دنبال تاک هست و تاک به دنبال تیک

نه تیک به تاک می رسد و نه تاک به تیک

[ محمود ] - [EMAIL

...

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان‏تر است، تحمل اندوه از گدایی شادی راحت‏تر است. بهتر است انسان بمیرد تا به گدایی زندگی برخیزد 

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

میدونی دلیل کسوف و خسوف چیه؟ ماه و خورشید واسه دیدنت دعوا میکنن

 [ محمود ] - [EMAIL ]

...

وقتی دلم از همه کس و همه جا میگیره این جمله رو با خودم زمزمه میکنم:چشم اگر خطا کند دل که خطا نمیکند تن به زمانه دادهام هر چه زمانه میکند

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

چقدردوستت دارم ؟ بگذار بشمرم تو را به عمق و عرض و طول دوست دارم با احساسات نامریی به اندازه ی پایان هستی من تو را مثل هر روز دوست دارم مثل نیاز انسان به افتاب و شمع تو را آزادانه دوست دارم مثل تلاش انسان برای رسیدن به حق تو را خالصانه دوست دارم مثل احساس بعد از دعا تو را با اندوه قدیمی و ایمان کودکی ام دوست دارم با عشقی که سال ها گم کرده ام با نفسم و با معصومیت خالصانه ام با اشک ها لبخند ها و تمام هستی ام و اگر خدا بخواهد...

[ محمود ] - [EMAIL ]

...

تنها چیزی که توی این دنیا برای تو نفس می کشه دماغته..........

[ هادی ] - [EMAIL ]

...

یه مرداب برای بدست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره . پس اگه کس رو دوست داری برای داشتنش حتی شده سالها صبر کن

[ رزمریم ] - [EMAIL ]

...

اگر دل کسی رو شکستی یه میخ به دیوار بزن . اگه دلش رو بدست آوردی میخ رو دربیار ، ولی بدون جاش می مونه

[ رزمریم ] - [EMAIL ]

...

من عشق را در تو، تو را دل، دل را موقع تپیدن، و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم * من غم را در سکوت، سکوت را در شب ، شب را در بستر، و بستر را به خاطر اندیشیدن به تو دوست دارم *من بهار را به خاطر شکوفه هایش ، زندگی را به خاطر زیبایی هایش و زیبایی را به خاطر تو ،تو که زیبایی دوست دارم

[ رزمریم ] - [EMAIL ]

...

قدرت عشق پیوند دادن متفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبود هاست

 [ رزمریم ] - [EMAIL ]

...

زیر پلکت سایه بانم می دهی؟ سوختم آیا پناهم می دهی؟ آتشی افتاده بر جان و دلم ،قطره آبی بر لبانم می دهی؟ میهمان جان جانان گر شوم ،میزبانی را نشانم می دهی؟ تا بیاسایم دمی در پای عشق ، زیر چترت سرپناهم می دهی ؟ ای جواب پرسش بی پاسخم ، عشق را آیا نشانم می دهی؟ رو مگردان نازنین با گوشه ی چشمت بگو ، در شرار چهره ات یک بوسه گاهم می دهی؟

[ رزمریم ] - [EMAIL ]

...

در برهوت نداشتن ، سرشار از خواستن ،
همانگونه که همیشه ترجیح می دادی ایستاده ام...
چگونه دوام خواهم آورد این همه خواستن و این همه نداشتن را...
و در تنگنای داشتن های ناخواسته هر روز اسیر تر بودن را...

[ ساناز ] - [EMAIL ]

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد