اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه axduoni.blogfa

 

میدونی اگه تو رو تو بیابون بکارن کاکتوس در میای, تو رویا بکارن کابوس در میای, تو کویر بکارن خیارشور در میای ولی تو دل من بکارن عمرا اگه در بیای

 

بی دوست شبی نیست که دیوانه نباشم،مستم اگر صاحب میخانه نباشم،ای دوست اگر جان طلبی آن به تو بخشم،از جان چه عزیز تر بگو آن به تو بخشم.


کی چه گلی دوست داره؟
نجار:میخک
دزد:شب بو
قصاب:گل گاو زبون
پارچه فروش:اطلسی
دندون پزشک:مینا
و من...
من تو رو دوست دارم ،تو زیباترین و نازترین گلی هستی که من دوستش دارم...

 


* _* _*
_* __*
*__ *
* _*_ *
_*_ *_ *
این قاصدک ها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.


زمان ! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست ، بوسیدن قول ماندن نیست و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...


اینقدر نگو اگر گذشت کنم کوچیک میشم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچیک میشد خدا اینقدر بزرگ نبود ...

 

ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم

او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنی سوختیم



من زندگی را از درختان آموختم ، شکست را پذیرفتم و دوباره جوانه زدم .


.

تا حالا تونستی انقدر پاک باشی که با نگاه کردن به کسی که دوستش داری تمام نیازهات برطرف بشه؟
سنگینی نگاهت انقدر بوده که طرفی که نگاهش می کنی سرشو بندازه پایین ؟
پاکترین و صادقانه ترین دوستت دارم ها رو با نگاه می توان گفت . . .

 

ta hala toonesti enghadr pak bashi ke ba negah kardan be kasi ke doostesh dari tamame niaz hat bar taraf beshe?
sanginie negahet enghadr boode ke tarafi ke negahesh mikoni saresho bendaze paeen?
pak tarin va sadeghane tarin doostet daram haro ba negah mitavan goft



بغض بزرگترین اعتراضه . . .
اگه بترکه دیگه اعتراض نیست ، التماسه . . .


boghz bozorg tarin eteraze
age betereke dige eteraz nist , eltemase

 


ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنی سوختیم . . .

 

ma va majnoon darse eshgh az yek adib amookhtim
oo be zaher ghasht ashegh , ma be ma'nee sookhtim

 


هر وقت توی زندگی به یه در بزرگ که روش یه قفل بود رسیدی ،‌ نامید نشو . چون اگه قرار بود باز نشه به جاش یه دیوار میذاشتن

 

har vaght tooye zendegi be yek dare bozorg ke roosh ye ghofl bood reside , na omid nasho
chon age gharar bood baz nashe be jash ye divar mizashtan

 



امیدوارم زندگیت رنگارنگ باشه مثل یک جعبه مداد رنگی 24 تایی
اما منهای رنگهای تیره . . .


omidvaram zendegit rangarang bashe mesle jabe medad rangi 24 taee
ama menhaye rang haye tire

 


 

من زندگی را از درختان آموختم ، شکست را پذیرفتم و بار دیگر چون آنان جوانه زدم

 

man zendegi ra az derakhtan amookhtam , shekast ra paziroftam va bare digar chon anan javane zadam

 


 

آنچنان جای گرفتی تو به چشمو دل من ، که به خوبان 2 عالم نظری نیست مرا . . .

 

anchenan jaye gerefti to dar chashmo dele man , ke be khobane 2 alam nazari nist mara

 


 

دلتنگمو دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت این زمانه
زندان من است . . .


deltangamo didare to darmane man ast
bi range rokaht in zamane zendane man ast

 


 

هر سد و مانعی می تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد . . .


har sad va mane'i mitavanad yek shans baraye taghire zendegi ensan bashad

 


 

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد

 

kalame eshgh ma daftra nadarad . sharabe asheghi saghar nadarad , bedo goftam ke majnoone to hastam , hanooz an bi vafa bavar nadarad . . .

 


 


باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

 

baz dar kolbeye eshgh akse to mara abri kard . akse to khande be lab dasht vali ashke chashme mara jari kard

 


 

من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم
که برای تو و تصویر دلت می میرم

 

man haman ghabe tohi khasteo bi tasviram
ke baraye to va tasvire delat mimiram

 


 


عشق مثل یه شیشه ترشی بندری میمونه که اگه یه ذره ازش بچشی با حرص و ولع تا آخرشو می خوری، اما وقتی تموم شد تازه می فهمی که چه آتیشی به جون خودت زدی
پس هر وقت هوس عاشق شدن کردی ، دنبال ترشی انداز بگرد نه ترشی فروش . . .

 

eshgh mesle ye shishe torshi bandari mimoone ke age ye zare azash becheshi ba herso vala' ta akharesho mikhori
ama vaghti tamoom shod taze mifahmi ke che atishi be joone khodet zadi
pas har vaght havase ashegh shodan kardi donbale torshi andaz begard , na toshi foroosh

 


 

خواهم که قلب گرمت آماج غم نگردد
باغ دلت الهی دشت ستم نگردد
اشک ندامت ای جان از چشم تو نبارد
دنیای آرزویت مرداب غم نگردد.

 


khaham ke ghalbe garmat amaje gham nagardad
baghe delat elahi dashte setam nagardad
ashke nedamat ey jan az cheshme to nabarad
donyaye arezooyet mordabe gham nagarad

 


 

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.



یا رب العالمین !
کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تو را
کی بوده ای نهفته که تمشا کنم تو را
غیبت نکرده ای که شوم طالب حضور
پنهان نگشته ای که هویدا کنم تو را
با صد هزار جلوه برون آمدی که من
با صد هزار دیده تمنا کنم تو را . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد