اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

سری اول اس ام اس های خفن

یه دایناسور پسر می فهمه دایناسور دختر همسایه تنهاست میره در خونشون میگه:درو باز کن دختره میگه نه دوباره میگه میگم باز کن دختره میگه نه بعد پسره
میگه همین کارا رو کردی نسلمون منقرض شد 
hee heehee hee

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

رشتیه میخواد به بچه محلهاش ضدحال بزنه٬میره زن ایدزی میگیره

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

غضنفر میاد تهران ، میبینه همه آستین کوتاه پوشیدن . میگه : اِ ، پس اینا دماغشونو با چی پاک میکنن

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

یه روز مدیر مهد کودک به یکی از بچه ها میگه: تو مامان داری؟ میگه نه! میگه بابا داری؟ میگه نه! مرده میگه پس چی داری؟ میگه جیش دارم؟

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

به نیوتن گفتندبرای چی از افتادن سیب تعجب کردی نیوتن برای اینکه من زیر درخت گلابی نشسته بودم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

غضنفر میره رستوران، گارسون میخواد بزارتش سر کار میگه: غذای امروز «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با «لیمو» است! غضنفر میگه : «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با چی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدینpraying

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

یارو زنگ میزنه ۱۱۰ میگه آقا پدال گاز و پدال ترمز و پدال کلاچ و فرمون و دنده رو دزدیدن! پلیس میگه ، برو صندلی جلو بشین

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن اولی میگه چه روزگاری شده ، دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم ..... دومی میگه این که چیزی نیست یه روز دیدم دخترم تو خیابون داره با یه خروسه میگه و میخنده .... سومی میگه اینها که چیزی نیست من دیشب تو کیف دخترم یه تخم مرغ پیدا کردم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد