اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس ۲ ایران

بزرگترین وبلاگ اس ام اس در ایران

اس ام اس جدید نوزذهم اسفندماه

 

یه عالمه اس ام اس جدید و باحال

+

اس ام اس عاشقانه

 

بخند !
.
.
.
.
بخند !  بخند !
.
.
.
.
خدای من ! خود میمونی !


 


شکسپیر میگه: یا به اندازه ی آرزو هاتون تلاش کنید یا به اندازه ی آرزوتون تلاش کنید . . .

ترجمه ی لری : اگه نمی تونی گــه بخوری ، گــه می خوری گــه بخوری !

 

فردا عصر تلفنتو اشغال نکن؛ یه دختر جوون بهت زنگ میزنه...

.

.

.

ستاد شادسازی پسران ترشیده!!!!

 

عشق تو  من به کوچه پس کوچه زدم....از

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

عشقو ولش کن! من گم شدم ! ! !  .....کمک.....

 

گه کوه باشی بلندی

اگه دریا باشی روانی

اگه رود باشی درازی

اگه آسمون باشی وسیعی

اگه خورشید باشی پر حرارتی

اگه آدم باشی یه اس ام اس میفرستی!!!!!؟؟!!!!!

 

 

 

 

اس ام اس سرکاری جدید


جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنه بازم هورتش میکشه .
جارو برقیتم آشغال !!!!

 

 پیشاپیش 24 اسفند تولد جواد یساری مبارک
این اس ام اس رو واسه هرکی فکر میکنی جواده بفرست!
من که هرچی فکر کردم جواد تر از تو پیدا نکردم

 


لقمان هر وقت دلش می گرفت با خرش حرف میزد ، کجایی دلم گرفته !!!


 

 

 

 

دوستی من و تو مثل میخ طویله میمونه که هیچ خری قادر به کندن اون نیست !!!

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زندگی جیره ی مختصری است

مثل یک فنجان چای....

و کنارش عشق است

مثل یک حبه ی قند....

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

 

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

یه دل که بیشتر ندارم، اونم فدای خنده هات

 

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

انسان هم میتونه دایره باشه و هم یه خط راست

انتخاب با خودته!! تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی.....

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

 

گریه کردم اشک بر دلم مرحم نشد

ناله کردم ذره ای از درد هایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی

از هزاران گل، گلی همچون تو پیدایم نشد!

 

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

انواع چیپس چی توز

1. ساده مثل دلت

2.سرکه ای مثل اشکت

3.نمکی مثل حرفت

4. فلفلی مثل چشمات

اس ام اس عاشقونه. اس ام اس دوستی. اس ام اس عشق. اس ام اس نوروز 87. اس ام اس های عشقانه. اس ام اس لاو ترکوندن. اس ام اس love . اس ام اس مهربانی. اس ام اس دلشکسته. اس ام اس عاشق. اس ام اس زندگی. اس ام اس شعر. شعر اس ام اسی کوتاه. شعر برای اس ام اس. شعر مخصوص اس ام اس. اس ام اس برای دانلود. اس ام اس کوتاه. اس ام اس زیبا. اس ام اس مناسبتی. اس ام اس درجه یک. اس ام اس اسفند. اس ام اس بهمن. اس ام اس فروردین. اس ام اس اردیبهشت. اس ام اس خرداد 87. اس ام اس تیر. اس ام اس مرداد ماه. اس ام اس شهریوری. اس ام اس مهر ماه. اس ام اس آبان ماه. اس ام اس آذر. اس ام اس دی. اس ام اس دل

 

لحظه رفتنیست و خاطره ماندنی

تمام ادبیات عشق را یه یک نگاه می فروختم اگر :

لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی . . .

 

بگم سلام دل میگیره

بگم علیک دل میمیره

فقط میگم دوست دارم

اینجور دل آروم میگیره . . .

هر کس که دلی داشت به دلدار سپرد

این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز . . .

 

انواع بوس:

1.بوس صورت : دوست داشتن

2. بوس پیشانی : آرامش

3.بازو‌ : شوخی کردن

4.لب : عاشق بودن

5. گردن : نیاز داشتن

تو کدومشو به من میدی ؟!

 

سکوت من فردای بلند دوست داشتنتوست

دوست داشتن تو افسانه نیست ، باورش کن

 

 

عشق یعنی تا ابد با من بمان

عشق یعنی هم نفس با من بخوان

عشق یعنی با منی دستم بگیر

بی توقع در ره جانم بمیر

 

 

ما در این کلبه خوشیم

تو در آن اوج که هستی خوش باش

ما به یاد تو خوشیم تو به یاد هر که هستی خوش باش . . .

 

 

هیچ وقت نشد بهت بگم که من چقدر دوستت دارم

هیچ وقت نشد ،نفهمیدی که من فقط تورو دارم

روزا با یاد تو بیدار میشم

شبا با یاد تو می خوابم

هیچ وقت نشد . نفهمیدی که بی تو فردا ندارم

 

 

اتل متل جدایی، عروسکم کجایی؟

گاو حسن پریشون، یه دل داره پر از خون

عشقم که رفت هندستون، خونم شده قبرستون

یه عشقه دیگه بردار، یه دنیا غصه بردار

اسمشو بزار بچگی، تا آخر زندگی

هاچین و واچین تموم شد، عمر منم حروم شد!

 

 

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان باید از جان گذرد هر که شود همدمشان روزی که سرشتند ز گٍل پیکرشان سنگی اندر گٍلشان بود و همان شد دلشان

 

دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست، اسراف در محبت است. اگر میخواهی همیشه آرام باشی، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس. اگر کسی را دوست داری که تو را دوست ندارد، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی

 

وقتی که توقع دوست داشته شدن ما کمتر و عشق ورزیدن ما بیشتر باشد ، راز عشق بشری بر ما آشکار می گردد.

 

اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری .

 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

 

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو، یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو، همین یک لحظه باقی است و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم .

 

به چشمهای خود بیاموزید که نگاه به کسی نیندازند ، اگر نگاه انداختند عاشق نشوند اگر عاشق شدند وابسته نشوند اگر وابسته شدند مجنون نشوند و اگر نیز مجنون شدند با عقل و منطق زندگی کنند . * اینک که پا به این راه دشوار گذاشته اید ، با صداقت عشق را ابراز کنید ، تنها عاشق یک دل باشید ، تنها به یک نفر دل ببندید ، و با یکرنگی و یکدلی زندگی کنید. * به عشق خود وفادارباشید،تا پایان راه با عشق باشید ، و از ته دل عشق را دوست داشته باشید . * از تمام وجود عاشق شوید .

 

اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن دفتری که بسته شد دیگه بازش نکنید قلبی که شکسته شد دیگه نآزش نکنید.

 

شراب را دوست دارم چون رنگ خون است خون را دوست دارم چون در رگ جریان دارد رگ را دوست دارم چون به قلب راه دارد قلب را دوست دارم چون جایگاه توست.

 

چشمانت را برای زندگی می خواهم اسمت را برای دلخوشی می خوانم دلت را برای عاشقی می خواهم صدایت را برای شادابی می شنوم دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم عطرت را برای مستی می بویم خیالت را برای پرواز می خواهم و خودت را نیز برای پرستش .

 

وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم ............کاش کوچیک می موندیم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفمون رو نمیفهمه

 

چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگی های این روز ها را با کسی تقسیم می کردم ، و یا کسی بود برای گوش دادن و درد دل کردن ، بماند که آنقدر فاصله زیاد شده که هرچه فریاد می زنم گویا صدایم را نه تو می شنوی و نه هیچ کس دیگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد